Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Ook kun je hier alvast antwoorden vinden op de meestgestelde vragen.

 


 

Wat is de levertijd?

Wij leveren vanuit de leveranciers. Daarom kan de levertijd per product verschillen. Informatie over de levertijd van een product vind je bij de productinformatie. De levertijd per leverancier kunt u hier vinden.

 



Ik heb de verkeerde artikelen gekregen, wat nu?

Verkeerde artikelen gekregen? Niet zo handig! Neem contact met ons op en dan lossen wij het zo snel mogelijk voor je op.

Houd bij de hand:

  • Het ordernummer
  • De naam van de verkeerde artikelen en welke dit hadden moeten zijn

 

Heb je de artikelen zelf verkeerd besteld? Ook geen probleem! Je kunt gewoon een retour aanmaken en de goede producten makkelijk opnieuw bestellen.

 



Ik wil graag een offerte ontvangen voor het leveren van gepersonaliseerde werkkleding, hoe kan ik dit aanvragen?

Via de site kun je een offerte aanvragen. Hier kun je alle specifieke gegevens invullen. Na ontvangst nemen wij contact met je op.

Of je ons stuurt een mail met de volgende informatie:

  • Per kledingstuk het gewenste aantal
  • Borst en/of rug logo
  • De gewenste afmeting van het logo
  • Indien mogelijk een bijlage met het logo
  • De gewenste levertijd

 

Wij bedrukken vanaf 15 stuks bij gewone transfers en vanaf 25 stuks bij Softshell transfers.

 



Hebben jullie een winkel of showroom waar ik de kleding kan passen?

Nee, we verkopen alleen kleding via de webshop. Bevalt het kledingstuk niet? Dan kun je deze makkelijk binnen 14 dagen retourneren via onze website.

 

Voor grotere orders kan je een afspraak maken op locatie. Wij nemen een passet aan kleding mee wat je graag wilt zien en beoordelen.

 



Ik heb mijn artikelen wel geretourneerd, maar nog geen terugbetaling ontvangen, wat nu?

Het kan even duren voordat de terugbetaling weer op je rekening staat. Zodra wij de retourzending ontvangen en beoordeeld hebben storten we het bedrag terug op je rekening. Het kan 14 dagen duren voordat het bedrag bij jou aankomt.

Mocht het langer duren, neem gerust contact op met de klantenservice.

Houd de volgende gegevens bij de hand:

  • Het ordernummer
  • Om welke artikelen het gaat

 


 

Waar kan ik mijn factuur vinden? 

De factuur komt altijd bij de orderbevestiging in je mail. Kun je de mail niet vinden, kijk dan altijd nog even in je spam! 

Ook kun je de de factuur in je account vinden, log direct in op je account om je factuur te bekijken.

 


 

Wat is de minimale afname? 

Wij hanteren geen minimale afname, je kunt bij ons gewoon vanaf 1 stuk(s) bestellen. 

Wil je de kleding laten bedrukken of borduren, dan geldt er wel een minimaal aantal stuks dat je moet bestellen. Bij gewone transfers geldt er een minimum van 15 stuks en bij Softshell transfers 25. Meer weten over gepersonaliseerde werkkleding? Kijk dan bij bedrukken en borduren.

 


 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Toch niet helemaal zeker van je bestelling. Je kunt je bestelling bij ons annuleren door contact met ons op te nemen. Doe dit zo snel mogelijk nadat je de bestelling hebt geplaatst. Mochten wij de bestelling al doorgevoerd hebben, dan kun je deze na ontvangst gemakkelijk retourneren.

 


 

Wanneer is bedrijfskleding fiscaal aftrekbaar?

Werkkleding is 100% fiscaal aftrekbaar als deze aan de volgende eis voldoet: de werkkleding kan (nagenoeg) uitsluitend tijdens werktijd gebruikt worden. Denk aan High-Vis kleding, overalls en veiligheidsschoenen. Ook polo’s en sweatshirts kunnen in aanmerking komen als fiscale aftrekpost, mits het logo-oppervlak per kledingstuk minimaal 70cm2 is. Het logo moet verwijzen naar de onderneming. Op deze manier zijn de kosten van de kleding volledig van de belasting aftrekbaar.